15/11

Imorse tog jag, Luca och Alexa båten ut till Burano, då ingen av dem två hade varit där tidigare, var det ett måste. Tog en promenad och kollade på alla husen, åt lunch vid vattnet och bara kopplade av. Just nu sitter vi på McDonalds Wi-Fi och dricker en varsin milkshake. Ikväll förväntar vi oss en ny lägenhetskamrat från något land, alltid lika spännande alltid lika skrämmande. Vi har iaf bestämt oss för att ha en filmkväll.

Veckans planer än så länge (bortsett från skolan) : Imorgon blir det en tur till Mestre, visa Alexa staden och köpa ett par leggins. På tisdag om tågen passar åker Charlotte och jag till Verona, Romeo & Julias stad, direkt efter skolan. På onsdagskvällen är vi inbjudna på middag hos grannarna. På torsdagen är jag inbjuden på premiären av Twilight i Mestre, men kommer nog avböja då jag har lite svårt för dubbat. På lördagen åker jag tillsammans med Giovanna, Veronica och Luana till Padova och på kvällen åker vi hem till Giovanna för middag och övernattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0