SAN MARTINO

Idag firas San Martino vilket innebär att barnen klär ut sig och går runt och slår på kastruller och liknande saker som ger oväsen ifrån sig. Ska iväg och kolla på det snart, hörde att dem skulle vara i närheten av markusplatsen. Men sedan måste jag handla och sedan hem, fick 4 papper proppade med övningar som måste vara klara tills imorgon. Samt ett större projekt till nästa vecka, ska återberätta en historia från mitt liv på 2 A4 som jag sedan ska redovisa för hela klassen. 1 lektion per elev. Mindre roligt.

Igår eftermiddag åkte jag till en liten mindre stad på fastlandet till Flora som bor där med sin pojkvän i en riktigt fin lägenhet. Hon bjöd på lunch och indonesiskt kaffe och te, äppelkaka samt pepparkakor som hon hade köpt från IKEA. Nostalgi.























Kommentarer
Postat av: Anna

FY FAAAN. Mardrömmsredovisningen.

Attans glad att jag inte är du nu.

Personligt OCH evigheters långt.

Men sen är jag ju inte så bra som du heller ;)

2009-11-12 @ 00:07:16
Postat av: F.R.O.J

ååh du kan berätta historian, den dan Vicke kom in i ditt liv. aldrig hade du skådat en sån skönhet som henne. Och fy fan vad du var glad att du hade/har en vän som mig. hallelulja.

2009-11-14 @ 02:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0