DOMENICA NON È PIÚ

Har varit en lugn helg, träffat Giovanna under lördagen och söndagen tog jag en lång promenad i solskenet. Bäst att passa på då vädret skiftar från dag till dag. Idag var vi tillbaka i institutet för undervisning och istället för de kalla lokalerna var det för varmt i klassrummet. Aldrig kan det bli bra. Men hellre värme. Imorgon fyller Catrine år, den ena av mina två rumskompisar, och vi ska äta en brakfrukost med champange om jag förstod det hela rätt (?) ska bli intressant. Och ytterligare en glad nyhet är att Alexanders biljett äntligen är bokad och på onsdag kommer han ner. Gissa någon som är lycklig! Hoppas vädret håller i sig lite så vi slipper vada fram.

Annars händer det inte så mycket här nere, dagarna rullar på som vanligt. Idag kom det lite nya elever, någon mer intressant än den andra. Ska snart gå till affären för att inhandla lite basvaror och sedan ta itu med läxorna. Just nu vill jag bara att det ska bli onsdag.  



Bilden tagen med mobilen påväg mot mataffären här om dagen

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan.

Dina ögon kommer ju ruttna när du kommer hem, eftersom du blivit van vid att ha en så vacker omgivning.

2009-10-19 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0