CI VEDIAMO

Igår åkte jag och mina nya lägenhetskamrat, Violetta, till Torcello, en liten ö med knappt någonting att se. Men det var skönt att komma bort från myllret av folk och åka ut på sjön. Senare på kvällen gick vi hem till Anna, en tjej från klassen som hade en middagsbjudning. Hon hyr en riktigt vacker lägenhet. Sista bilden är tagen i hennes sovrum. Det var en riktigt lyckad kväll och nästan hela klassen var där, samt några andra från skolan.

Det är ungefär det som händer just nu, ikväll ska jag träffa en gamla klasskompis, Katy, för en drink. Imorgon ska jag packa för på fredag åker jag till Rom! Kommer hem på söndags kväll och om allt går som planerat så kommer Johanna på måndagen.



Kommentarer
Postat av: Johanna

:)

2009-10-29 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0